وبلاگ هنری مهران

سرگرمی،تنوع،مطالب عاشقانه وزیبا

وبلاگ هنری مهران

سرگرمی،تنوع،مطالب عاشقانه وزیبا

وب سایت من یک وب سایت هنری می باشد نظرات خود را ارسال کنید

محبوب ترین مطالب

نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانی است...

دلم تنگ است

وتنهایم و تنهایی به لب آورده جانم را

بیا تا با تو گویم از هیاهوی غریب دل که بی پروا

تلنگر می زند بر من و می گوید به من نزدیک نزدیکی

به دنبال تو می گردم به سویت پیش می آیم

چه شیرین است پر از احساس یک خوشبختی نابم

پر از امید سبز خواب دیدارم و می خواهم که نامت را به لوح سینه بنگارم

و نجوایی کنم در دل و گویم تا ابد

من دوستت دارم

دلم تنگ است 

 

دلم تنگ است دلم اندازه حجم قفس تنگ است  

سکوت کوچه لبریز است  

صدایم خیس و بارانی است  

نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی است..

نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی است..

  • مهران

نظرات  (۱)

مهران اگه روم بیست و چهار ساعته تحت کنترله چرا میخوام وارد شم میگه ناظر نیست نمیتونی وارد شی؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی